Asiakaspalveluratkaisut

Saat Elisalta nykyaikaiset asiakaspalveluratkaisut. Autamme yritystäsi löytämään toimivat ja helppokäyttöiset työkalut, joilla tarjoat entistä parempaa palvelua asiakkaillesi eri kanavissa.

Valikoimastamme löytyvät ratkaisut sekä työvälineet niin yrittäjälle, PK-yritykselle kuin suurelle contact center -toimijalle. Tutustu asiakaspalveluratkaisuihimme ja ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Ratkaisujamme monikanavaiseen asiakaspalveluun

  • Ketterä ratkaisu PK-yritykselle

    Elisa Ring on edistynyt mobiilivaihde, jonka voit yhdistää eri asiakaspalvelun kanaviin. Tällä pilvipohjaisella ratkaisulla palvelet asiakkaita joustavasti missä vain, joten se sopii erinomaisesti liikkuvaan työhön ja etätyöskentelyyn.

  • Ratkaisu isompiin tarpeisiin

    Elisa OC sopii yrityksellesi, kun asiakaspalvelutiimisi hoitaa useita eri kanavia ja asiakkaiden yhteydenottoja tulee paljon. Kattavat ominaisuudet tehostavat asiakaspalvelijan työtä. Lisäksi Elisa OC tukee asiakaspalvelun ohjausta ja seurantaa.

  • Asiakaspalvelun näkymä ja hallinta

    Elisa Desk antaa 360°-näkymän asiakkuuteen. Asiakaspalvelija näkee hetkessä asiakkaan aikaisemmat tiedot ja viestit, jolloin hän voi tarjota personoitua palvelua. Ratkaisu voidaan yhdistää Elisa Ring- ja OC-palveluihin.

  • Digitaalinen asiakaspalvelu

    Elisa Digitaalinen asiakaspalvelu auttaa luomaan parempia asiakaskohtaamisia. Autamme yritystäsi hyödyntämään dataa ja digitaalisia ratkaisuja siten, että asiakkaiden asiointi monikanavaisessa ympäristössä helpottuu.

  • Chat ja chatbot verkkosivuille

    Elisa Chat tuo reaaliaikaisen viestintäkanavan yrityksesi verkkosivuille. Chatissa vastaat asiakkaiden kysymyksiin samantien, mikä parantaa konversiota. Meiltä voit hankkia myös chatbotin helposti. Chatbotille voit kouluttaa oikeat vastaukset, jolloin se palvelee asiakkaita juuri oikealla tapaa.

  • Puheentunnistus asiakaspalvelussa

    Elisa Puheentunnistus ymmärtää suomenkielistä puhetta ja tekstiä. Puhebotilla automatisoit monia asiakaspalvelun prosesseja, mikä säästää yrityksesi aikaa ja resursseja. Puhebot voi esimerkiksi auttaa asiakasta alkuun ja hoitaa rutiinitehtävät asiakaspalvelijan puolesta.

  • Sulautettu puhekanava

    Enreach Voice yhdistää asiakaspalveluun saapuvat puhelut CRM-dataan mahdollistaen asiakaspalvelijalle 360° -näkymän asiakkaaseen. Puhelut voidaan reitittää asiakasdatan perusteella ja soittajan tiedot voidaan tuoda näkyviin ennen puheluun vastaamista.

Puhe- ja vaihdepalvelut

  • Puheratkaisu Vakio - helppo vaihde

    Vakio parantaa pienen yrityksen puheluiden hallintaa. Asiakkaiden soitot ohjautuvat työntekijöiden matkapuhelimiin, jolloin asiakaspalvelu onnistuu myös liikkuvassa työssä.

  • Elisa Ring sujuvaan puhelinpalveluun

    Elisa Ring -mobiilivaihteella hoidat puhelinpalvelun joustavasti kentällä ja etätöissä. Elisa Ring sopii myös suuriin puhelumääriin ja skaalautuu yrityksesi tarpeiden muuttuessa.

  • Teams Voice - puhelut Teamsiin

    Teams Voicella yhdistät yrityspuhelut ja tiimityöskentelyn helposti yhteen paikkaan - Microsoft Teamsiin. Työnteko tehostuu, kun pääset hoitamaan kaikki työt yhdessä paikassa.

Numeropalvelut yrityksille

  • 010 Yritysnumero

    Yhtenäistä yrityksesi puhelinnumerot ja hanki 010-yritysnumerot. Näin varmistat yrityksesi tavoitettavuuden ja parannat luotettavuuden kuvaa yrityksestäsi.

  • Palvelunumerot

    Hanki 0800-ilmaisnumero tai maksullinen 0600-numero yrityksellesi. Palvelunumeroita voi käyttää esimerkiksi asiakaspalvelussa tai myynnissä.

  • IP Vaihdeliittymä

    Elisa IP Vaihdeliittymä on VoIP-tekniikkaa hyödyntävä turvallinen ja laadukas puheyhteys. Se sopii hyvin yrityksille, jotka haluavat käyttää kiinteää puhelinvaihdetta.

Asiakkaidemme kokemuksia asiakaspalveluratkaisuista

Elisan asiakas Bygghemma Finland kertoo kokemuksistaan asiakaspalveluratkaisusta

Bygghemma Finland:

“Kun yrityksemme kasvoi, tarvitsimme kunnollisen järjestelmän puheluiden hallintaan. Ring on todella toimiva ratkaisu, kun puheluita tulee paljon sisään ja niitä pitää ohjata eteenpäin.”

Lue koko asiakascase

Elisan asiakas K2 Turvapalvelut on testannut puheentunnistusta asiakaspalvelussaan

K2 Turvapalvelut:

“Puheentunnistuksen avulla voimme erotella kiireelliset ja ei-kiireelliset palvelupyynnöt toisistaan. Noin 80 prosenttia puheluistamme koskee ei-kiireellisiä tapauksia. Näin saamme ohjattua huollon resurssit tarkemmin.”

Lue koko asiakascase

Lataa ilmaiset oppaat nykyaikaisesta asiakaspalvelusta!

Opas: Asiakaspalvelusta arjen sankari puheentunnistuksen avustamana

Puheentunnistus helpottaa asiakaspalvelua monella tapaa. Tästä oppaasta saat tietoa, miten puheentunnistus auttaa esimerkiksi tasaamaan ruuhkapiikkejä sekä vähentämään manuaalista työtä asiakaspalvelussa.

Lataa opas

Opas: Puhe saumattomaksi osaksi asiakaspalvelua

Puheen selkeys osana asiakaspalvelua on äärimmäisen tärkeä. Tästä oppaasta saat tietoa, miten puheen saumattomuudella asiakaskokemus paranee ja kuinka saadaan luotua yhtenäinen kuva asiakaspolusta.

Lataa opas

Opas: Askeleet tulevaisuuden asiointiin ja asiakaspalveluun

Tästä oppaasta opit, mitä on ennakoiva ja älykäs asiointi sekä miten teknologia tukee tulevaisuuden asiakaspalvelua. Lisäksi saat vinkit, miten kaikkikanavaisuus parantaa asiakaskokemusta.

Lataa opas

Opas: Huomisen asiointi tekoälyn ja automaation avulla

Tästä oppaasta voit tutustua uusimpiin asiakaspalvelun trendeihin, kuten kaikkikanavaisuuteen, ja selvittää konkreettisia mahdollisuuksia, kuten tekoälyn tuomista asiakaspalveluympäristöön ja sen tuomia hyötyjä Suomen markkinassa.

LATAA OPAS

Millaista asiakaspalveluratkaisua etsit?

Asiantuntijamme kertovat lisää eri työkaluista ja palveluistamme. Autamme yritystäsi löytämään toimivan kokonaisuuden, joka tehostaa asiakaspalveluasi ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Jätä yhteystietosi, niin sovitaan yhteinen palaveri tai puhelu:

Ota yhteyttä