Kirjaudu Elisan yrityspalveluihin ja portaaleihin

Kirjaudu palveluihin

Portaalit yrityksille
  • Yritysten OmaElisa

    Elisan itsepalveluportaalissa hallitset helposti yrityksesi tilauksia, laskuja ja asiakastietojasi. Lisäksi löydät sieltä erikoistarjouksia. Yritysten OmaElisa on yrityksesi pääkäyttäjälle.

  • Työntekijän OmaElisa

    Työntekijän OmaElisasta työntekijäsi pääsevät seuraamaan oman puhelinliittymänsä käyttöä ja tarkistamaan datarajan. Lisäksi he löytävät oman PUK-koodinsa.

  • Elisa Fokus

    Elisa Fokus on raportointiportaali, josta seuraat helposti ICT-ympäristösi tilaa, kehitystä, käyttöä ja kustannuksia. Lisäksi Elisa Santa Monican asiakkaille se toimii asiointiportaalina.

  • Elisa Aula

    Elisa Aula on kattava IT-asiointikanava, jossa työntekijäsi voivat tehdä esimerkiksi laitetilauksia ja asioida IT-tuen kanssa chatissa.

  • Microsoft 365

    Pääset yhdellä Microsoft-tunnuksella kirjautumaan Office 365 ja/tai Microsoft 365 -sovelluksiin.

  • Elisa Yritystietoturva

    Elisan Yritystietoturva pitää laitteesi tietoturvallisina ja takaa turvallisen netin käytön. Portaalissa voit hallita virustorjunnan asetuksia.

  • Elisa Ring

    Elisa Ring on mobiili viestintäratkaisu. Elisa Ring -käyttöliittymissä käyttäjät ja pääkäyttäjät voivat hallinnoida palvelun asetuksia.

  • Elisa Dialogi

    Elisa Dialogilla lähetät helposti tekstiviestejä asiakkaillesi. Käyttöliittymässä luot viestit ja teet asiakaskyselyt

  • Elisa Chat

    Elisa Chat -palvelulla tuot chat-kanavan verkkosivuillesi. Portaalissa voit hallita chat-kanavan asetuksia ja palvella asiakkaita.

  • Kotiposti Webmail

    Elisan Webmail-palvelusta pääset lukemaan sähköpostiasi, kun sinulla on Elisa Sähköposti käytössä.

  • Google Cloud Platform

    Konsolin kautta pääset hallinnoimaan Google Cloud Platform -julkipilvialustaa sekä siihen liitettyjä palveluita.

  • Microsoft Azure Portal

    Portaalin kautta pääset hallinnoimaan Microsoft Azure -julkipilvialustaa sekä siihen liitettyjä palveluita.

Kaipaatko apua kirjautumisen tai portaaleiden kanssa?

Elisan ohjeet ja asiakaspalvelu yritysasiakkaille

Yritysasiakaspalvelu

Elisan Yritysasiakaspalvelu auttaa mielellään. Jätä yhteydenottopyyntö tai soita, niin autamme!

Jätä yhteydenottopyyntö

Yritysasiakaspalvelunumero: 010 80 8088, Ma-Pe 8-16.30 (8,35snt/puh + 16,69 snt/min)

Jos sinulla on kysymyksiä Elisa Fokukseen ja raportointipalveluun liittyen, voit laittaa meille viestiä osoitteeseen: raportointi.yritysasiakkaat@elisa.fi

Käyttöohjeet

Yritysasiakkaiden ohjesivuiltamme löydät neuvoja ja vinkkejä eri tuotteiden ja palveluiden käyttöönottoon.

Tutustu ohjeisiin