Liiketoimintaratkaisut

Elisan liiketoimintaratkaisuilla hyödynnät dataa ja automaatiota siten, että ne tuovat tehoa ja kilpailuetua yrityksellesi. Asiantuntijamme auttavat valitsemaan sopivat työkalut, jotka tukevat yrityksesi prosesseja ja tavoitteita.

Katsomme yrityksesi eri datalähteet kokonaisuutena, jotta yrityksesi eri osastot pääsevät hyödyntämään dataa paremmin. Esimerkiksi kun asiakastieto kulkee CRM:stä markkinoinnin automaatioon, yrityksesi voi kohdentaa viestinnän oikealla tapaa eri asiakkaille. Paremmalla datan hyödyntämisellä teet myös liiketoiminnan päätöksiä faktojen pohjalta.

Tutustu liiketoiminnan palveluihimme ja ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Data tukee liiketoiminnan kehittämistä

  • Markkinoinnin automaatio

    Markkinoinnin automaatiolla viestit asiakkaillesi juuri oikealla tapaa, oikeaan aikaan. Autamme yritystäsi ottamaan markkinoinnin automaatiojärjestelmän sujuvasti käyttöön ja personoimaan asiakasviestinnän. Varmistamme myös, että markkinoinnin automaatio tukee myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä saumattomasti.

  • CRM-palvelut

    Microsoft Dynamics 365 on tehokas CRM-järjestelmä, joka tuo dataa asiakkaista myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tueksi. Elisan asiantuntijat auttavat sinua saamaan yrityksesi tarpeita ja liiketoimintaa tukevan CRM:n. Palveluihimme kuuluu niin CRM:n suunnittelu, käyttöönotto kuin myös jatkuva kehitys.

  • BI- ja analytiikkapalvelut

    Autamme yritystäsi hyödyntämään dataa ja analytiikkaa osana liiketoimintaasi. Tuemme yritystäsi Power BI- ja muiden analytiikkatyökalujen käyttöönotossa ja jatkuvassa optimoinnissa. Kun saat ajantasaista tietoa liiketoimintasi tunnusluvuista, pystyt ennustamaan tulevaa ja johtamaan toimintaa paremmin.

  • Power Apps -sovellukset

    Power Appsilla saat helppokäyttöisiä käyttöliittymiä ja sovelluksia, jotka hyödyntävät dataa eri järjestelmistä - esimerkiksi CRM:stä ja ERP:stä. Autamme rakentamaan juuri yrityksesi käyttökohteeseen sopivat sovellukset, jotta työntekijäsi saavat niistä aitoa hyötyä. Asiantuntijamme tukevat myös sovellusten jatkokehityksessä ja data-integraatioissa.

  • ERP-palvelut

    Autamme yritystäsi hyödyntämään liiketoiminnan eri tietojärjestelmiä paremmin, jotta ne tukevat saumattomasti yrityksesi tuotannonohjausta. Kartoitamme yrityksesi prosessit, suunnittelemme kokonaisuuden ja teemme integraatiot eri järjestelmiin. Palveluitamme voi hyödyntää esimerkiksi huollossa, taloushallinnossa ja logistiikassa.

  • Master Datan hallinta

    Elisa CodeServer -ratkaisu helpottaa datan hallintaa eri tietovarastojen välillä. Ratkaisumme avulla päivität master datan jatkossa yhteen paikkaan, josta se päivittyy automaattisesti eri järjestelmiin. Näin manuaalinen työ vähenee, mikä säästää aikaa ja kustannuksia. CodeServer sopii erinomaisesti esimerkiksi asiakas-, osoite- ja tuotetietojen ylläpitoon.

Elisa liiketoiminnan kehittämisen kumppanina

  • Liiketoimintaratkaisujen asiantuntijat apunasi

    Elisalla sinua auttavat sertifioidut asiantuntijat. Meiltä löytyy sekä tekninen että business-osaaminen, joten saat meiltä kokonaisvaltaista tukea. Tuomme yrityksellesi myös uusia näkemyksiä ja oppeja digitaalisista ratkaisuista, jotka edesauttavat tulevaisuuden kasvua.

  • Microsoft Power Platform -osaaminen

    Olemme Microsoftin virallinen kumppani. Jos yritykselläsi on käytössä tai kiinnostusta käyttää Microsoftin sovelluksia, asiantuntijamme tuntevat ne perinpohjin. Näin saat avullamme Microsoftin Power Platformista eli koko Microsoft-tuotteiden ekosysteemistä kaiken hyödyn irti.

  • Huolenpitomalli varmistaa palvelun laadun

    Olemme kehittäneet asiakaslähtöisen huolenpitomallin, jolla varmistamme yrityksellesi sujuvan palvelun. Proaktiivinen toimintamme, SLA-tasot ja henkilökohtaisuus takaavat, että yrityksesi saa apuamme nopeasti ja on tyytyväinen palveluihimme.

Asiakkaidemme kokemukset liiketoimintaratkaisuista

SOK Kiinteistöässä

SOK Kiinteistöässä

Elisan, SOK Kiinteistöässän ja Enermixin yhdessä kehittämä Smart Building -alusta tuo uudenlaista näkymää ja ennustettavuutta kiinteistönhallintaan. Smart Buildingin avulla SOK Kiinteistöässä pääsee hyödyntämään data-analytiikkaa, tekoälyä ja koneoppimista tehokkaasti, kun he hallinnoivat kiinteistöjen elinkaarta. Tämä tuo S-ryhmälle säästöjä kiinteistöjen ylläpitokustannuksissa sekä parantaa asiakaskokemusta.

Lue koko asiakascase

Fingrid

Fingrid:

“Elisan asiantuntijoiden kanssa sekä arkkitehtuuriuudistus että olemassa olevien integraatioiden ylläpito on ollut sujuvaa ja jouhevaa. Olemme monivuotisen yhteistyömme aikana onnistuneet rakentamaan Fingridin ympäristöä pitkäjänteisesti.”

Lue koko asiakascase

Elisan asiakas Metsä Group kertoo kokemuksistaan

Metsä Group:

“Teknisen ratkaisun pohjana toimii Microsoft Dynamics 365. Olemme ylpeitä tästä ainutlaatuisesta ratkaisusta, jossa järjestelmien kirjosta on tehty yksi kokonaisuus, joka on enemmän kuin osiensa summa.”

Lue koko asiakascase

Elisan asiakas Aller Media AB kertoo kokemuksistaan

Aller Media AB:

“Kun katson taaksepäin, olen erittäin tyytyväinen siihen, mitä olemme saaneet aikaan. Odotamme innolla tulevan yhteistyön jatkamista nyt elisalaisten kanssa kaikkialla Pohjoismaissa.”

Lue koko asiakascase

Lataa ilmaiset oppaat aiheesta:

Opas: Parempia asiakaskokemuksia asiakasdatan avulla

Miten yrityksesi hyödyntää dataa asiakaskokemuksen parantamiseksi? Lue vinkit, miten dataa voi hyödyntää ja miten valitset sopivat teknologiat. Lisäksi löydät oppaasta käytännön case-tarinan.

Lataa opas

Opas: Rakenna myyntiprosessi asiakasta varten – vinkit asiakaslähtöiseen B2B-myyntiin

Kokosimme yhteen vinkit, miten B2B-myyntiprosesseja voi kehittää entistä asiakaslähtöisemmiksi. Tästä oppaasta opit lisäksi, mitä kannattaa ottaa huomioon CRM-järjestelmän kehittämisessä, jotta myynnin arki helpottuisi.

Lataa opas

Opas: Yhdistä asiointi, myynti ja markkinointi asiakkaan ympärille

Opas auttaa hahmottamaan, miten asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen asiakkaan ympärille tuottaa asiakkaalle enemmän arvoa.

LATAA OPAS

Opas: Asiakaspalvelu arvoa tuottavaksi yksiköksi – data ja mittarit keskiöön

Miten asiakaspalvelua kannattaa mitata ja miten asiakaskokemus vaikuttaa liiketoimintaan? Lue vinkit ja esimerkkilaskelmat, miten osoitat johdolle asiakaskokemuksen merkityksen konkreettisesti.

Lataa opas

Opas: Nykyasiakasmarkkinointi huipputasolle asiakasymmärryksen avulla

Miten asiakasdata parantaa markkinointia? Asiantuntijamme antavat vinkit asiakasdatan keräämiseen ja parempaan hyödyntämiseen. Lisäksi jaamme käytännön neuvoja, miten kehittää asiakaslähtöistä markkinointia eteenpäin.

Lataa opas

Kiinnostaako liiketoiminnan kehitys datalähtöisesti?

Asiantuntijamme kertovat lisää eri palveluistamme. Jätä yhteystietosi, niin sovitaan yhteinen palaveri tai puhelu:

Ota yhteyttä