Palkinto jaetaan vuosittain osoituksena laaja-alaisesta osaamisesta Microsoft-teknologioiden hyödyntämisessä asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Dynamics 365 - nykyaikainen CRM tehostaa myyntiä datalla
Moderni teknologia ja datan parempi hyödyntäminen tukevat liiketoiminnan kasvua. Microsoft Dynamics 365 -ratkaisulla hoidat asiakassuhteita paremmin ja tehostat myynnin prosesseja.
Dynamicsin avulla saatu data auttaa myös ymmärtämään asiakaskuntaasi paremmin ja viestimään eri kohderyhmille personoidusti.
Microsoft Dynamics 365 yhdistää CRM- ja ERP-järjestelmien parhaat puolet. Se antaa 360° näkymän asiakkaidesi koko elinkaareen kokoamalla yhteen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiedot. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa, työntekijäsi palvelevat asiakkaita juuri oikealla tapaa, oikeaan aikaan.
Dynamics 365 -työkalu on monipuolinen ratkaisu, joka voidaan rakentaa yrityksesi tarpeiden mukaan. Elisan sertifioidut asiantuntijat auttavat hyödyntämään ratkaisua siten, että se palvelee liiketoimintasi tavoitteita, prosesseja ja työntekijöidesi arkea. Näin yrityksesi saa D365-ratkaisusta parhaan hyödyn irti.
Tutustu Dynamics 365 -palveluun ja ota yhteyttä!
Katsotaan yhdessä toimiva CRM-ratkaisu yrityksellesi!
Elisa on vuoden 2023 Microsoft-kumppani
Miten Dynamics 365 toimii?
Dynamics 365 (D365) -työkalu tuo datan ja digitalisaation osaksi asiakassuhteiden hoitoa. Pilvipohjainen ratkaisu tekee tiedonjaosta joustavaa, sillä asiakastiedot tallentuvat reaaliaikaisesti ja yhteen paikkaan. Näin työntekijäsi näkevät viimeisimmät tiedot asiakkaista ja voivat palvella heitä henkilökohtaisesti.
Dynamics 365 integroituu vahvasti myös viestintään ja markkinointiin. Automaatioilla ja älykkäillä ominaisuuksilla viestit asiakkaille personoidusti. D365 on osa Microsoft 365 -ekosysteemiä, joten se integroituu saumattomasti myös muihin Microsoftin ohjelmistoihin, kuten Office 365 -sovelluksiin sekä Power Platformin analytiikkatyökaluihin ja sovelluskehitykseen.
Dynamics 365:n keskeiset hyödyt:
- Tietojen yhdistäminen on tehokasta ja helppoa
- Kaikki oleellinen tieto työntekijöille ja johdolle yhdestä ratkaisusta
- Asiakasrajapinnan liiketoimintaprosessit samassa sovelluksessa
- Asiakasymmärryksen kasvaessa voit kehittää asiakassuhteita suunnitelmallisesti
- Liiketoiminnan tuottavuutta on helpompi seurata prosessityökaluilla ja analytiikalla
- Katso tallenne Dynamics 365:n tekoälypohjaisten ratkaisujen hyödyntämisestä markkinoinnissa
Business Center Pohjois-Savo:
“CRM:n suunnittelu ja käyttöönotto on sujunut meillä mallikkaasti, kiitos Elisan. CRM:n ulkoasu toteutettiin myös Business Centerin ilmeellä.”
Elisa on kokenut CRM-kumppani
Toteutamme CRM-ratkaisun yrityksesi tarpeiden mukaan
Yhdistämme ihmiset, liiketoiminnan ja teknologian toimivaksi kokonaisuudeksi. Rakennamme Dynamics 365 -ratkaisun siten, että se todella palvelee yrityksesi tarpeita. Microsoftin virallisena kumppanina tunnemme Dynamics 365:n mahdollisuudet ja osaamme hyödyntää niitä yrityksesi avuksi.
Kattavat palvelumme tukevat tulevaisuuden kasvua
Olemme täyden palvelun CRM-kumppani. Asiantuntijamme auttavat liiketoiminnan konsultoinnista tekniseen toteutukseen. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti ja autamme optimoinaan CRM-ratkaisua siten, että se tukee liiketoimintasi kehitystä. Näin varmistamme, että CRM palvelee myös yrityksesi muuttuvia tarpeita.
Varmistamme yrityksellesi sujuvan arjen ja kehittymisen
Elisan huolenpitomallilla pidämme huolta siitä, että yrityksesi on tyytyväinen. Saat yrityksellesi oman palvelupäällikön, joka vastaa siitä, että saat täyden hyödyn CRM-järjestelmästä ja palveluistamme. Voit halutessasi valita palvelupyyntöihisi ratkaisuajan, jossa pyyntösi ratkaistaan. Jos lupauksia ei pidetä, saat palvelumaksusi takaisin.
Elisan CRM-palveluihin kuuluu:
Elisalta saat monipuolista tukea Dynamics 365 -ratkaisun kanssa. Asiantuntijamme auttavat esimerkiksi näissä asioissa:
- D365-kokonaisuuden suunnittelu asiakkaan tarpeen mukaan
- CRM:n käyttöönotto ja tekninen toteutus
- Integraatiot muihin järjestelmiin, kuten ERP-järjestelmään
- Raportoinnin ja seurantanäkymien kehitys
- Henkilöstön ja pääkäyttäjän koulutukset
- Jatkuva ylläpito, optimointi ja pienkehitys
- Jos yritykselläsi on Dynamics 365 -CRM käytössä jo entuudestaan, toteutamme myös auditointeja ohjelmiston käyttöön. Auditissa tarkistamme, että D365 on käytettävä, ajantasainen ja tukee yrityksesi prosesseja. Lisäksi analysoimme lisenssien käytön ja kustannustehokkuuden, jotta yrityksesi ei maksa turhasta.
Rakennetaan yhdessä toimiva CRM yrityksellesi
Asiantuntijamme auttavat saamaan CRM-järjestelmästä kaiken hyödyn irti. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää:
CRM - Asiakascaset
Aller Media
Aller Media halusi löytää yhden helppokäyttöisen ja kokonaisvaltaisen järjestelmän, joka pystyy käsittelemään kaiken asiakastiedon ja tarjoamaan kokonaisnäkymän kaikesta vuorovaikutuksesta asiakkaan ja Aller Median välillä. Ennen kaikkea Aller halusi pystyä palvelemaan nopeasti ja täsmällisesti ilman, että aikaa tarvitsisi käyttää asiakkaan tietojen etsimiseen eri järjestelmistä. Uuden ratkaisun pohjana oli jo käytössä oleva Dynamics 365. Dynamics 365 ja USD (Unified Service Desk) ovat osoittautuneet Aller Medialle suureksi menestykseksi. Asiakaspalvelija pääsee kertakirjautumisella integroituun järjestelmään.
Metsä Group
Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Projektin tavoitteina oli ostoihin sitoutuneen pääoman kierron nopeuttaminen ja laadun parantaminen. Teknisen ratkaisun pohjana toimii Microsoft Dynamics 365, jolla järjestelmien kirjosta tehtiin yksi kokonaisuus, joka on enemmän kuin osiensa summa. Järjestelmäkokonaisuudella hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.
Lue lisää CRM-aiheesta:
Lataa ilmainen opas B2B-myynnin ja CRM-järjestelmän kehittämisestä!
Lataa Rakenna myyntiprosessi asiakasta varten – vinkit asiakaslähtöiseen B2B-myyntiin -opas, jossa asiantuntijamme antavat vinkit B2B-myyntiprosessien kehittämiseen.
Oppaasta löydät myös vinkit, miten toimiva CRM-järjestelmä helpottaa myynnin työtä. Lisäksi kerromme viisi askelta, miten kehität CRM-järjestelmääsi käytännössä eteenpäin.
Lataa ilmainen asiantuntijaopas
Oppaassa pureudumme siiloutumisen juurisyihin ja esittelemme parhaimmat käytännöt yhteisten toimintamallien kirkastamiseen.
Asiantuntijaoppaamme auttaa hahmottamaan, miten asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen asiakkaan ympärille tuottaa asiakkaalle enemmän arvoa.
Sales-käyttäjä, helpota arkeasi ja lisää aikaa myyntityöhön Microsoftin uutuuksilla!
Lataa tallenne ja tutustu poimintoihin mitä Microsoftin Dynamics 365 release wave 2 ja uusi Viva Sales tuovat mukanaan.
Microsoft Dynamics 365:n lokakuun 2022 toinen julkaisuaalto ja vuoden viimeisellä neljänneksellä tuleva myyjäkokemussovellus Viva Sales tuovat uusia mahdollisuuksia ja arkea helpottavia ominaisuuksia käyttäjilleen.
Viva Sales: helpota ja tehosta arkeasi tietojen automaattisella tallentamisella mihin tahansa asiakkuudenhallintajärjestelmään Office 365:n ja Microsoft Teamsin avulla.
Paranna asiakaskeskustelujen laatua Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuuksilla
Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuudet kehittävät ja tukevat parempia asiakaskeskusteluja.
Tietoiskusta saat apua myynnin keskittymistä ohjaaviin ja helpottaviin, sekä markkinoinnin seurantaa tukeviin ominaisuuksiin.
Lisäksi opit myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä syventävistä mahdollisuuksista sekä tekoälyn ja datan hyödyntämisestä asiakashankinnan tukena.
Kysy lisää CRM-ratkaisusta meiltä!
Jätä yhteystietosi, niin sovitaan yhteinen palaveri asiantuntijoidemme kanssa:
¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet.
Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.