Lisää kätevä chat-palvelu tai chatbot yrityksesi verkkosivuilleLisää kätevä chat-palvelu tai chatbot yrityksesi verkkosivuille
Elisa Chat

Chatilla ja chatbotilla palvelet asiakkaitasi nopeammin verkossa

Elisa Chat on reaaliaikainen palvelukanava, jonka voit lisätä yrityksesi verkkosivuille tai -kauppaan. Nopea pikaviestintä parantaa myyntiä ja asiakaskokemusta, kun asiakkaasi saavat samantien vastauksia kysymyksiinsä.

Elisa Chat -ratkaisuun voit hankkia lisäpalveluna myös chatbotin, joka hyödyntää tekoälyä ja automaatiota. Chatbot palvelee asiakkaitasi kellon ympäri ja vähentää asiakaspalvelusi ruuhkatilanteita.

Elisa chat ja chatbot on helppo lisätä nettisivuillesi. Tutustu ratkaisuihimme ja kysy lisää!

Haluatko lisätä chat-palvelun verkkosivuillesi?

Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä:

Jätä yhteydenottopyyntö

Jos sinulla on jo tunnukset, kirjaudu palveluun.

Chat-palvelun hyödyt

Chat-palvelun hyödyt

Tehosta asiakaspalvelua chatilla

Elisa Chat on edullinen ja tehokas asiakaspalvelukanava. Asiakaspalvelija voi keskustella yhtäaikaa usean eri asiakkaan kanssa, mikä ei olisi esimerkiksi puhelimitse mahdollista. Näin asiakaspalvelusi voi hoitaa enemmän asiakkaiden yhteydenottoja kuin aikaisemmin.

Chatissa asiakkaasi saavat nopeasti vastauksia ja heillä on matala kynnys ottaa yhteyttä. Kun asiakkaasi saavat heti vastauksen esimerkiksi kesken online-shoppailun, he pääsevät tekemään ostoksensa loppuun. Näin chat-palvelu tekee verkkoasioinnista sujuvampaa ja parantaa konversiota.

Chat-palvelulla voit kerätä liidit ja yhteydenotot talteen myös silloin, kun asiakaspalvelijat eivät ole paikalla. Chat-ikkunaan voi laittaa offline-viestin ja mahdollisuuden jättää yhteystiedot. Näin saat yhteyden asiakkaisiisi myös jälkikäteen.

Lisää myyntiä chatilla

10x

Puheluista ohjautuu digiasiointiin, kun se oli hyödynnettävissä*

37 %

Verkkokauppojen Chat-asiakkaiden keskiostos on 37% muita suurempi*

*Lähde: Verkkokaupan myyntityötä asiakkaan ehdoilla (Finnchat Oy)

Elisa chatin keskeiset ominaisuudet

  • Suomenkielinen

    Käyttöliittymä ja tuki suomeksi

  • Yksinkertainen hinnoittelu

    Yhdellä kk-maksulla rajaton määrä keskusteluja

  • Nopea käyttöönotto

    Elisa chat on helppo asentaa verkkosivuille

Chat-palvelun hinta

Selkeä hinta — käytä chattia niin paljon kuin haluat

Voit keskustella asiakkaittesi kanssa rajattomasti, maksat vain yhden hinnan riippumatta sivunäytöistä tai keskustelumääristä.

Pystyt laajentamaan chatin käyttöä huoletta vaikka useammallekkin verkkosivulle.

Hinta määräytyy sen mukaan, kuinka monta asiakaspalvelijaa haluat yhtäaikaisesti palvelemaan asiakkaita.

Yhden lisenssin hinta on 28,90 €/kk

Ota yhteyttä

Hanki lisäpalveluna Elisa Chatbot!

Chatbot yrityksen verkkosivuille

Elisalta saat myös chatbotin verkkosivuillesi. Chatbot hyödyntää tekoälyä ja tarjoaa vastauksia asiakkaiden kysymyksiin.

Voit itse määritellä vastaukset ja dialogit ennakkoon, jotta asiakkaasi saavat relevantteja vastauksia palveluusi ja verkkosivuihisi liittyen.

Chatbot ymmärtää hyvin suomea, ruotsia ja englantia. Tekoäly oppii jatkuvasti asiakkaiden kysymysten kautta lisää ja kouluttamalla parannat chatbotin ymmärrysastetta entisestään. Pääset myös itse analysoimaan keskusteluja ja opit, mitä asiakkaasi usein kysyvät verkkosivuillasi.

Chatbot tuo monia hyötyjä asiakaspalvelun tueksi. Kokemuksemme mukaan chatbot hoitaa loppuun asti jopa 80 % asiakkaiden kysymyksistä. Näin asiakaspalveluusi ei tule niin paljon kysymyksiä ja ruuhkaa.

Chatbotissa on mahdollista myös lisätä suositteluvastauksia asiakaspalvelun tueksi. Kun asiakaspalvelija käy asiakkaan kanssa chat-keskustelua, tekoäly ymmärtää asiakkaan viestien aiheet ja ehdottaa valmiita vastauksia.

Automaattiset vastausehdotukset vähentävät asiakaspalvelijoiden käsittelyaikoja jopa 30 %.

Kysy lisää chatbotista

Jutellaan lisää!

Elisalta löytyvät kattavat ratkaisut asiakaspalveluun ja asioinnin kehittämiseen. Jätä yhteystietosi, niin autamme sinua löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun:

Ota yhteyttä