Tehosta asiakaspalvelua chatilla
Elisa Chat on edullinen ja tehokas asiakaspalvelukanava. Asiakaspalvelija voi keskustella yhtäaikaa usean eri asiakkaan kanssa, mikä ei olisi esimerkiksi puhelimitse mahdollista. Näin asiakaspalvelusi voi hoitaa enemmän asiakkaiden yhteydenottoja kuin aikaisemmin.
Chatissa asiakkaasi saavat nopeasti vastauksia ja heillä on matala kynnys ottaa yhteyttä. Kun asiakkaasi saavat heti vastauksen esimerkiksi kesken online-shoppailun, he pääsevät tekemään ostoksensa loppuun. Näin chat-palvelu tekee verkkoasioinnista sujuvampaa ja parantaa konversiota.
Chat-palvelulla voit kerätä liidit ja yhteydenotot talteen myös silloin, kun asiakaspalvelijat eivät ole paikalla. Chat-ikkunaan voi laittaa offline-viestin ja mahdollisuuden jättää yhteystiedot. Näin saat yhteyden asiakkaisiisi myös jälkikäteen.