Ota nämä tiedot ylös
Jos mahdollista, soita asiaasi liittyvän tietokoneen, puhelimen tai laajakaistaliittymän äärestä, jotta pystyt vastaamaan Elisan Vikapalvelun esittämiin kysymyksiin.
- Ota ylös tietokoneessasi mahdollisesti olevan palomuuri- ja virustorjuntaohjelmiston nimi ja versio.
- Tarkista modeemisi merkki ja malli, mikäli sinulla on ulkoinen ADSL-modeemi tai kaapelimodeemi. Lisätietoja saat laitteen ohjekirjasta ja pakkauksesta sekä tutkimalla laitteeseen kiinnitettyjä tarroja ja tekstejä.
- Mikäli mahdollista ota lisäksi sopimuspaperit, kuten esimerkiksi tilaus- ja toimitusvahvistus, valmiiksi esille. Niissä olevia tietoja saatetaan tarvita asiasi käsittelyssä. Vastaavat tiedot löytyvät myös Yritysten OmaElisasta.