Suljetun liittymän avaus
Suljettu liittymäsi avautuu, kun olet maksanut laskun ja suoritus näkyy Elisalla. Suorituksen kirjatuminen kestää yleensä noin 1-3 pankkipäivää. Veloitamme liittymän avauksesta palvelumaksuhinnaston mukaisen maksun. Avausmaksut veloitetaan seuraavalla laskulla
Voit nopeuttaa suljetun liittymän avaamista pika-avauksella sen jälkeen, kun olet maksanut erääntyneen laskun. Veloitamme pika-avauksesta palvelumaksuhinnaston mukaisen maksun. Katso alta lisätiedot liittymän pika-avauksesta.
Suljetun liittymän pika-avaus
Voit tehdä suljetun liittymän pika-avauksen itse Yritysten OmaElisassa niiden liittymälaskujen osalta, jotka ohjautuvat vanhaan Yritysten OmaElisaan. Tunnistat ohjautuvat laskut listauksessa laskun perässä olevasta nuolesta .
Jos listauksessa laskun perässä ei ole nuolta , ota yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme puhelimitse tai Yritysten OmaElisan chatissa.
Näin teet pika-avauksen Yritysten OmaElisassa
- Kirjaudu Yritysten OmaElisaan.
- Valitse Laskut-osio ja valitse avoin laskusi. Jos laskun perässä on nuoli , ohjaudut vanhan Yritysten OmaElisan puolelle, jossa voit jatkaa alla olevien ohjeiden mukaisesti.
- Valitse Tarkista ja maksa laskusi ja sen jälkeen Tee suoritus avoimesta laskusta.
- Klikkaa Tee pika-avaus -nappia.
- Suljetut liittymät avautuvat tunnin kuluessa.
- Käynnistä laitteet uudelleen.
Huom! Avointen laskujen tulee olla maksettuna, kun pika-avaus tehdään. Jos laskusi ovat jo perintätoimistossa perittävänä, pika-avaus ei ole mahdollinen.