IT-apua sujuvasti ja luotettavasti
Kun ihmiset, teknologia ja osaaminen pelaavat yhteen.
Elisan Loppukäyttäjäpalvelut ratkaisevat työntekijöidesi IT-haasteet nopeasti ja ketterästi. Pidämme huolta, että työntekijöidesi työasemat ovat ajantasalla ja tietoturvallisia. Lisäksi ratkomme päivittäisiä IT-ongelmia, kuten hukkuneita salasanoja tai VPN-yhteysongelmia.
Tuotamme tukipalvelut tarpeidesi mukaan ja modulaarisesta palvelupaketistamme voit valita, mitä tarvitset. Voit valita esimerkiksi käyttäjätuen etänä tai lähituen paikan päällä tai ulkoistaa koko IT-tuen meidän hoitoomme.
Osaavat IT-tukihenkilömme ja asiakaslähtöiset prosessimme takaavat sujuvan arjen yrityksellesi. Hyödynnämme myös automaatiota ja robotiikkaa, jotta loppukäyttäjien saama palvelu paranee ja tehostuu.
Tuotamme Elisan Loppukäyttäjäpalvelut Suomesta. Tutustu palveluumme ja kysy lisää!
Minkälaista IT-tukipalvelua etsit yrityksellesi?
Jätä yhteystietosi, niin jutellaan eri vaihtoehdoista:
Service Desk auttaa loppukäyttäjiä arjen IT-ongelmissa, jotka voivat liittyä esimerkiksi työasemiin, pilvisovelluksiin tai tietoturvaan.
Service Desk -palvelun vaihtoehdot ovat:
Päätelaitepalvelut huolehtii yrityksesi koko laiteomaisuuden hallinnasta ja päivityksestä.
Palveluihin kuuluu esimerkiksi:
Autamme sopivan kapasiteetin hankinnassa ja ylläpidossa. Tuemme myös eri pilvipalveluiden käyttämisessä.
Palveluihin kuuluu esimerkiksi:
Keva:
“Loppukäyttäjien palaute on parantunut hyvään suuntaan. Tänä vuonna se on ollut koko ajan yli 9/10. Yhteistyömme Elisan kanssa on kehittynyt koko ajan. Lisäksi on hienoa, että meillä on kaksi elisalaista koko ajan toimistollamme.”
Kun ihmiset, teknologia ja osaaminen pelaavat yhteen.
Saat apua taitavilta ja palveluhenkisiltä IT-osaajilta. Kehitämme henkilöstömme tietotaitoa monipuolisilla koulutuksilla ja jatkuvalla uraohjauksella.
Eri palvelutiimimme hoitavat aina tiettyjä asiakasryhmiä. Näin IT-tukihenkilöt voivat keskittyä asiakkuutesi hoitoon ja ympäristösi tulee tutuksi. Tämä parantaa palvelun laatua.
Sama asiakaspalvelija hallitsee koko palveluketjun puolestasi ja selvittää ratkaisun ongelmiisi eri tahojen kanssa. Hoidamme yhteydenpidon myös kolmansiin osapuoliin puolestasi.
80% tukipyynnöistä ratkeaa yhdellä puhelulla. Koska jokaiseen palvelutiimiin kuuluu eri alojen osaajia, saamme nopeasti vastaukset kysymyksiisi.
Panostamme vahvasti automaatio- ja prosessikehitykseen. Otamme jatkuvasti uusia innovaatioita käyttöön, jotta voimme ennakoida työasemaongelmia ja korjata vikatilanteita jo ennalta.
IT-asiointi kanssamme on nopeaa ja vaivatonta. Itsepalveluportaalin kautta henkilökuntasi voi lähettää tukipyyntöjä tai käydä chat-keskustelua IT-tukemme kanssa.
Jätä yhteystietosi, niin katsotaan yhdessä sopiva kokonaisuus yrityksellesi: