Elisan Service desk -palvelu auttaa yrityksesi loppukäyttäjiä nopeastiElisan Service desk -palvelu auttaa yrityksesi loppukäyttäjiä nopeasti
Elisan Loppukäyttäjäpalvelut

Nopea tuki loppukäyttäjille takaa toimivat työasemat ja sujuvan arjen

Elisan Loppukäyttäjäpalvelut ratkaisevat työntekijöidesi IT-haasteet nopeasti ja ketterästi. Pidämme huolta, että työntekijöidesi työasemat ovat ajantasalla ja tietoturvallisia. Lisäksi ratkomme päivittäisiä IT-ongelmia, kuten hukkuneita salasanoja tai VPN-yhteysongelmia.

Tuotamme tukipalvelut tarpeidesi mukaan ja modulaarisesta palvelupaketistamme voit valita, mitä tarvitset. Voit valita esimerkiksi käyttäjätuen etänä tai lähituen paikan päällä tai ulkoistaa koko IT-tuen meidän hoitoomme.

Osaavat IT-tukihenkilömme ja asiakaslähtöiset prosessimme takaavat sujuvan arjen yrityksellesi. Hyödynnämme myös automaatiota ja robotiikkaa, jotta loppukäyttäjien saama palvelu paranee ja tehostuu.

Tuotamme Elisan Loppukäyttäjäpalvelut Suomesta. Tutustu palveluumme ja kysy lisää!

Minkälaista IT-tukipalvelua etsit yrityksellesi?

Jätä yhteystietosi, niin jutellaan eri vaihtoehdoista:

Ota yhteyttä

Loppukäyttäjäpalvelun eri muodot:

  • Service Desk -palvelut

    Service Desk auttaa loppukäyttäjiä arjen IT-ongelmissa, jotka voivat liittyä esimerkiksi työasemiin, pilvisovelluksiin tai tietoturvaan.

    Service Desk -palvelun vaihtoehdot ovat:

    • Käyttäjätuki etänä. Autamme puhelimitse ja etäyhteyden kautta.
    • Lähituki paikan päällä. IT-tukihenkilömme tulevat yrityksesi tiloihin paikan päälle.
    • Kiinteä helpdesk yrityksessäsi. Järjestämme kiinteän IT-palvelutiskin yrityksesi tiloihin avaimet käteen -pakettina.
  • Päätelaitepalvelut

    Päätelaitepalvelut huolehtii yrityksesi koko laiteomaisuuden hallinnasta ja päivityksestä.

    Palveluihin kuuluu esimerkiksi:

    • Päätelaitteiden elinkaaripalvelu aina laitteiden hankinnasta käyttöönottoon, korjaukseen ja kierrätykseen.
    • Päätelaitteiden hallintapalvelut?, kuten laitekirjanpito, keskitetty ylläpito sekä varalaitteiden hallinta.
    • Tietoturvasta huolehtiminen, kuten VPN-etäyhteydet, tietoturvapäivitykset ja haittaohjelmien torjunta.
  • Käyttöpalvelut

    Autamme sopivan kapasiteetin hankinnassa ja ylläpidossa. Tuemme myös eri pilvipalveluiden käyttämisessä.

    Palveluihin kuuluu esimerkiksi:

    • Loppukäyttäjäpalvelinten hallinta. Huolehdimme palvelinten käytöstä ja valvonnasta puolestasi.
    • Julkipilvipalveluiden hyödyntäminen, kuten Azuren, AWS:n tai Google Cloud Platformin käyttäminen.
    • Microsoft 365 -ympäristön kehitys, kuten käyttäjähallinta ja tietoturva-asetukset.
Keva käyttää Elisan loppukäyttäjäpalveluita

Keva:

“Loppukäyttäjien palaute on parantunut hyvään suuntaan. Tänä vuonna se on ollut koko ajan yli 9/10. Yhteistyömme Elisan kanssa on kehittynyt koko ajan. Lisäksi on hienoa, että meillä on kaksi elisalaista koko ajan toimistollamme.”

Lue koko case

IT-apua sujuvasti ja luotettavasti

Kun ihmiset, teknologia ja osaaminen pelaavat yhteen.

Osaavat IT-tukihenkilöt

Saat apua taitavilta ja palveluhenkisiltä IT-osaajilta. Kehitämme henkilöstömme tietotaitoa monipuolisilla koulutuksilla ja jatkuvalla uraohjauksella.

Asiakaskohtaiset palvelutiimit

Eri palvelutiimimme hoitavat aina tiettyjä asiakasryhmiä. Näin IT-tukihenkilöt voivat keskittyä asiakkuutesi hoitoon ja ympäristösi tulee tutuksi. Tämä parantaa palvelun laatua.

Kaikki hoituu yhden henkilön kautta

Sama asiakaspalvelija hallitsee koko palveluketjun puolestasi ja selvittää ratkaisun ongelmiisi eri tahojen kanssa. Hoidamme yhteydenpidon myös kolmansiin osapuoliin puolestasi.

Nopea ratkaisuaste

80% tukipyynnöistä ratkeaa yhdellä puhelulla. Koska jokaiseen palvelutiimiin kuuluu eri alojen osaajia, saamme nopeasti vastaukset kysymyksiisi.

Ennakoiva viankorjaus

Panostamme vahvasti automaatio- ja prosessikehitykseen. Otamme jatkuvasti uusia innovaatioita käyttöön, jotta voimme ennakoida työasemaongelmia ja korjata vikatilanteita jo ennalta.

Helppo asiointi kanssamme

IT-asiointi kanssamme on nopeaa ja vaivatonta. Itsepalveluportaalin kautta henkilökuntasi voi lähettää tukipyyntöjä tai käydä chat-keskustelua IT-tukemme kanssa.

Kysy lisää loppukäyttäjäpalveluistamme!

Jätä yhteystietosi, niin katsotaan yhdessä sopiva kokonaisuus yrityksellesi:

Jätä yhteystiedot