Yleistä
Kun huomaamme virheellisen suorituksen, kuten virheellisen viitenumeron tai summan, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse lisätietojen tiedustelua varten. Alla olevien ohjeiden avulla voit myös itse ilmoittaa virheellisistä laskutiedoista tai täyttää rahanpalautus-lomakkeen.
Virheelliset maksutiedot
Voit halutessasi ilmoittaa virheellisistä maksutiedoista itse Yritysten OmaElisassa:
- Kirjaudu Yritysten OmaElisaan.
- Valitse Laskut ja avaa virheellinen lasku.
- Valitse Kysy laskusta ja kirjoita avautuvaan lomakkeeseen muutettavat maksutiedot.
- Paina Lähetä.
Virheellinen summa
Jos käytössäsi on tiliotelasku, näkyy laskun oikeassa yläkulmassa eli tiliotelaatikossa edellisen laskutuskauden reskontratapahtumat. Huomioimme ylimääräisen suorituksen tai hyvityslaskun seuraavan laskun loppusummassa.
Halutessasi voit täyttää rahanpalautus-lomakkeen itse Yritysten OmaElisassa. Rahanpalautus-lomakkeen täyttö onnistuu tällä hetkellä ainoastaan vanhaan Yritysten OmaElisaan ohjautuvien laskujen osalta. Tunnistat ohjautuvat laskut laskun perässä olevasta nuolesta .
- Kirjaudu Yritysten OmaElisaan ja valitse Laitteet ja liittymät.
- Valitse Muut tilaukset.
- Tilauksen tyyppi -valikosta avaa Laskutus: rahan palautus, tiliotepyyntö -lomake ja täytä se.
Voit myös ottaa yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme asian korjaamiseksi.
Tietoa hyvityslaskusta löydät hyvityslasku-ohjeestamme.