Laskun maksamisessa sattui virhe

Maksoitko virheellisillä tiedoilla tai väärän summan? Ei huolta, olemme sinuun yhteydessä virheelliseen suoritukseen liittyen.

Yleistä

Kun huomaamme virheellisen suorituksen, kuten virheellisen viitenumeron tai summan, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse lisätietojen tiedustelua varten. Alla olevien ohjeiden avulla voit myös itse ilmoittaa virheellisistä laskutiedoista tai täyttää rahanpalautus-lomakkeen.

Virheelliset maksutiedot

Voit halutessasi ilmoittaa virheellisistä maksutiedoista itse Yritysten OmaElisassa:

  1. Kirjaudu Yritysten OmaElisaan.
  2. Valitse Laskut ja avaa virheellinen lasku.
  3. Valitse Kysy laskusta ja kirjoita avautuvaan lomakkeeseen muutettavat maksutiedot. 
  4. Paina Lähetä

Virheellinen summa

Jos käytössäsi on tiliotelasku, näkyy laskun oikeassa yläkulmassa eli tiliotelaatikossa edellisen laskutuskauden reskontratapahtumat. Huomioimme ylimääräisen suorituksen tai hyvityslaskun seuraavan laskun loppusummassa.

 

Halutessasi voit täyttää rahanpalautus-lomakkeen itse Yritysten OmaElisassa. Rahanpalautus-lomakkeen täyttö onnistuu tällä hetkellä ainoastaan vanhaan Yritysten OmaElisaan ohjautuvien laskujen osalta. Tunnistat ohjautuvat laskut laskun perässä olevasta nuolesta Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään.

  1. Kirjaudu Yritysten OmaElisaan ja valitse Laitteet ja liittymät.
  2. Valitse Muut tilaukset.
  3. Tilauksen tyyppi -valikosta avaa Laskutus: rahan palautus, tiliotepyyntö -lomake ja täytä se.

Voit myös ottaa yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme asian korjaamiseksi.

Tietoa hyvityslaskusta löydät hyvityslasku-ohjeestamme.