Ominaisuudet
- Muuttaa tavoitettavuusketjujen kohdenumeroita.
- Tehdä muutoksia työaika- ja poissaoloketjuihin.
- Tehdä yritysnumeron tavoitettavuusketjujen ohjaukset.
Huomioitavaa IISIn käytössä
- Et voi asettaa yritysnumeroa kohdenumeroksi, vaan sinun tulee aina käyttää gsm-numeroa. Poikkeuksena on vaihteen kutsunumero, jota voi käyttää kohdenumerona.
- Toimistoviestintäratkaisussa, RING-palvelussa eikä kompaktissa ole tavoitettavuusketjuja IISI:ssä.
Kadonneen tunnuksen tai salasanan uusiminen
Voit pyytää uuden salasanan palvelun kirjautumissivulla https://oma.elisa.fi/iisi/.
- Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja sen jälkeen salasanasi.
- Jos salasana on väärä, sivulle ilmaantuu nappi, jolla voit pyytää uuden salasanan.
Voit tilata uuden salasanan myös Yritysten OmaElisassa:
- Valitse Tuotteeni ja palveluni -osion Palvelut-välilehdellä Tilaa.
- Laitteet ja liittymät -ylävalikosta valitse kohta Muut tilaukset.
- Tilauksen tiedot -valikosta avaa lomake IISI tunnustilaus.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Miten kirjaudun IISI-palveluun?
Voit kirjautua IISI-palveluun osoitteessa https://oma.elisa.fi/iisi/.
Mitä tietoja toimitetaan IISI-palvelun käyttöönoton yhteydessä?
Sinulle toimitetaan sähköpostitse käyttäjätunnukset sekä linkki palveluun kirjautumista varten.
Mistä löydän ohjeet IISI-palvelun käyttöön?
IISI-palvelun käyttöohjeet löytyvät IISI:n käyttöliittymästä kirjautumisen jälkeen.
Voinko luoda uusia käyttäjätunnuksia yritykseni muille käyttäjille?
Elisa Puheratkaisu Vakioon on vain yhdet käyttäjätunnukset, joilla hallitaan kaikkia tavoitettavuusketjuja. Pääkäyttäjä voi jakaa näitä tunnuksia käyttäjien kesken yrityksen sisällä.
Yritysnumeropalvelussa voi useammalle käyttäjälle olla omat käyttäjätunnukset.