Haluatko jutella lisää myyjämme kanssa Elisa Dialogipalvelun monista eduista?
Voit myös soittaa meille numeroon 0800 04411 (Ma-Pe klo 8-16). Puhelu on maksuton.
Kaksisuuntaisen Elisa Dialogi -tekstiviestipalvelumme avulla voit toteuttaa kohdennettua viestintää asiakkaille ja henkilöstölle, mitata asiakastyytyväisyyttä sekä automatisoida palveluprosesseja.
Tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti: on tutkittu, että puhelin on käyttäjänsä ulottuvilla noin 14 tuntia päivässä ja 98 % ihmisistä lukee saapuneen tekstiviestin.
Pilvipalvelussa toimiva Elisa Dialogi -tekstiviestipalvelu ei vaadi sinulta mitään erillisiä laite- tai sovellushankintoja – tarvitset vain selaimen ja nettiyhteyden sen käyttämiseksi. Näin aloitat tekstiviestimarkkinoinnin yrityksessäsi helposti!
1. Täytä tilauslomake
2. Myyjämme on sinuun tarkemmin yhteydessä palvelun aktivoimisesta
3. Viesti ja markkinoi asiakkaillesi
Tekstiviestinpalvelullamme tavoitat nopeasti ja tehokkaasti juuri ne asiakkaat, jotka kulloinkin haluat. Voit kohdentaa markkinointi- ja myyntitoimenpiteesi eri asiakasryhmille vaivattomasti.
Kampanjan rakentaminen tapahtuu muutamassa minuutissa, ja kukin vastaanottaja saa juuri hänelle kohdennetun markkinointiviestin – vaikkapa tarjouksen tai etukupongin.
Elisa Dialogin avulla voit kätevästi automatisoida asiakaspalveluasi. Esimerkiksi lipunmyynti, ajanvaraus, muistuttaminen tai asiakaspalautteen kerääminen onnistuu kohdennetusti ja automatisoidusti tekstiviestipalvelulla.
Kaksisuuntainen Elisa Dialogi mahdollistaa vastaanottajalle vaivattoman ja nopean vastaamisen: kynnys vaikkapa asiakaspalautteen antamiseen tehdään näin matalaksi.
Tuleeko eteesi tilanteita, jolloin sinun pitää nopeasti tavoittaa iso joukko asiakkaitasi tai henkilöstösi? Tekstiviestipalvelumme on luotettava tapa tiedottaa esimerkiksi poikkeustilanteista, ja välttää näin puhelinpalvelun ruuhkautuminen.
Elisa Dialogilla lähetät myös vaivattomasti vaikkapa työvuorokutsun henkilöstöllesi tai kysyt palautetta henkilöstötapahtumasta. Tekstiviesti on varma tapa tavoittaa oikeat henkilöt nopeasti – ja saada myös ripeästi vastaus kysymyksiin.
Elisa Dialogin käyttöönotto on helppoa ja nopeaa eikä se vaadi laite- tai sovellushankintoja. Pilvipalvelussamme toimivan Elisa Dialogin käyttöön tarvitset vain selaimen ja internet-yhteyden sekä meiltä saamasi käyttäjätunnukset.
Luot lähetettävän kampanjan / viestin muutamassa minuutissa: valitset kohderyhmän omasta asiakasrekisteristäsi, joka on valmiiksi viety palveluun, kirjoitat viestin ja lähetät sen. Me huolehdimme kaikesta muusta.
Voit myös soittaa meille numeroon 0800 04411 (Ma-Pe klo 8-16). Puhelu on maksuton.